
poprzez stosowanie złożonych algorytmów sterowania wektorowego). W tym celu należy maksymalizować sprawność układów przekształtnikowych oraz dostosować do pracy z dynamicznie zmieniającymi się parametrami sieci elektroenergetycznej (np. Użytkownicy mogą również wyłączyć synchronizację z chmurą dla każdej gry oddzielnie w jej właściwościach.Efektywne wykorzystanie źródeł energii odnawialnej jest zagadnieniem coraz częściej poruszanym, z uwagi na rosnące wymagania stawiane przez użytkowników, głównie pod kątem czasu zwrotu inwestycji oraz niezawodności komponentów wchodzących w skład systemu. Użytkownicy mogą globalnie wyłączyć synchronizację z chmurą w ustawieniach Steam w zakładce „Cloud” poprzez odznaczenie „Włącz synchronizację dla produktów Steam, które ją obsługują”. Klient Steam zapewnia, że pliki są zsynchronizowane na wszystkich komputerach, z których korzysta użytkownik. Unikaj synchronizowania konfiguracji specyficznych dla danego komputera, np. Gra może następnie uzyskać dostęp do plików, odczytując je poprzez API chmury lub bezpośrednio z dysku, tak jak zwykle. Jeśli użytkownik skorzysta z innego komputera, pliki zostaną automatycznie pobrane na niego przed uruchomieniem gry. Pliki określone podczas konfigurowania Auto-Cloud lub zapisane na dysku (utworzone, zmodyfikowane, usunięte itd.) za pomocą API chmury zostaną automatycznie powielone na serwery Steam po opuszczeniu gry. Wprowadzenie do Steam CloudUsługa Steam Cloud zapewnia łatwy i przejrzysty system zdalnego przechowywania plików twojej gry. Opcjonalnie niektóre wywołania API są wymagane z poziomu kodu gry do Steamworks w celu przesyłania, pobierania, wyliczania i usuwania plików. Poziom integracjiWymagana jest konfiguracja ścieżek do plików na stronie Steamworks. W skrócieSteam Cloud automatycznie przechowuje pliki z twojej gry na serwerach Steam, by twoi gracze mogli zalogować się do Steam i uzyskać dostęp do swoich zapisanych gier na dowolnym komputerze. Zestawy deweloperskie urządzenia Steam Deck Szablony do użytku w mediach społecznościowych Steamworks Virtual Conference: Steam Deck Steam Deck – najczęściej zadawane pytania Jak przesyłać gry i uruchamiać je na zestawie deweloperskim Steam Deck
#Synchronizacja co to jest windows#
Jak debugować gry w systemie Windows na Steam Decku Setup instructions for the VR arcade modelĭeveloping for Steam Deck without a Dev-Kit

#Synchronizacja co to jest Pc#
Setup instructions for the PC Café model (incl. PC Café Requirements and Sign Up Instructions Tworzenie i używanie skryptów instalacyjnych Tworzenie dysku gold mastera oraz przeznaczonego do sprzedaży detalicznej Steamworks API Example Application (SpaceWar) Wskazówka – zmiana nazwy opublikowanego pliku exeĭystrybucja aplikacji typu open source na Steamĭystrybucja twojego serwera dedykowanego gry Raportowanie ruchu sieciowego w sklepie i na platformie


Typ wydarzenia: mała aktualizacja/lista zmian Raportowanie statystyk widoczności wydarzeń i ogłoszeń SteamVR do użytku korporacyjnego lub rządowego

Ustawienia aplikacji dla wirtualnej rzeczywistości Uwierzytelnianie użytkownika i stan własności Wyszukiwanie gier na podstawie umiejętnościĭynamiczne właściwości przedmiotów w Ekwipunku Steam Raporty, deklaracje i płatności – najczęściej zadawane pytaniaĮmulacja kontrolera w Steam Input – najlepsze praktyki Narzędzia, zasady i wytyczne wydarzeń promocyjnychīroadcast Moderation and Adding Moderators Tworzenie gier na systemy SteamOS i LinuxĬreating Bundles Across Multiple Developers/Publishers Uprawnienie użytkownika: otrzymywanie komunikacji SteamworksĪktualizowanie twojej gry – najlepsze praktyki
